Wednesday, November 4, 2009

1st impresion=]


salamm..



hai saya fazlinda..berumur 21 tahun,,belum bergelar janda..masih mencari calon suami kekal..hehe..bertahi lalat banyak di muka yang sememangnya lg cntik dan kiut miut..anak sulung dari 4 adik beradik,,2 adik perempuan yang sorang gedik dan sorang pendiam tegar (sememangnya kedua2nya xlebih cun dari i) dan sorang adik laki yang kurus dan hensem (abang,blanja along mcd pasni)..ish,,dah banyak memuji diri sendiri dan adik bradik,apakata kita memuji umi,ayah dan tok..haha aku plak mcm buat blog keluarga aku..emmm..xpala..selebihnya aku puji dalam hati=]..


aku bergambar ngan pengantin keras kot..jgn memain

sebenarnya nk cakap welcome to my blog ja pon..eh jap..nak beterima kasih pada azuwa yang memberi nama dirtysexydance tu,,macam class je dengaq.. thx azu..aku syg hang!..dan xlupa jugak pada ayu yang memberi pinjam laptop untuk aku daftar blog..haha

No comments:

Post a Comment